Almilaninannesii Yeğenim uzun dönem gece terörü yaşadı ve yaşattı.Oradan biliyordum.
2 yaş oğlumu çok zor uyutuyorum hep zordu fakat emzirmeyi sonlandıralı daha çok direnir oldu.Son günlerde gece çığlıklarla uyanıyoruz.Aşırı yoruldum.Dün gece gerçekten mahvoldum saatlerce uyanık kaldık ,oturduk gece birşeyler yedik müzik açtık gündüz yaptığımız şeyleri istedi.
Sabah 7 ydi bitik bir halde uyuttum yarım saat içinde resetlenmiş bir şekilde uyandı oğlum ve ben aşırı zorlandım.Sürekli ağlıyor ,inatlaşıyor ve takıntılar var.Bilmiyorum dönemsel mi oluyor