klnkaysnr 2 yaşındaki oğlum gece 11 12 gibi yarı uyur yarı uyanık şekilde ağlıyor ve koluma ellemek istiyor yanına yatıyorum ama yine de kıpır kıpır bu böyle tam uyanık değil ama uyurda değil gibi nerdeyse 2 ye kadar sürüyo eskiden böyle değildi yeni oldu diş de değil ama sanırım tam uyku terorü de değil çıldırmama ramak kaldı uykum kaçıyor uyumama 2 3 oluyor ve sabah 7 de kalkıyorum ve çocuğumu çok seviyorum ama kolumu sürekli okşayıp sıkması aşırı sinirlerimi bozuyor