merkursavascisi_06 Babamı çok hatırlamıyorum çocukluğumda. İşe erken gider ben uyuyunca dönerdi. Büyüdükçe babamla yakınlaştık. En büyük yaram bu. Zaten 39 yaşındayken ben doğmuşum.
Abimler 12-14 ablam 15 yaşındaymış. Tam bir tekne kazıntısıyım. El bebek kucaklarda büyüdüm.
Mesela abime biri çikolata falan verse boğazından geçmez bana getirirdi , ablam harçıklarını biriktirip bana cicili bicili kıyafet, oyuncaklar alırdı🥲
Maddiyat mükemmel değilse de istediğim şeyi almak için yüzüğünü satan bir annem vardı, bu herşeye bedeldi zaten. Yani kötü anım var diyemem ama şu da var ki. Hiç bir zaman ailecek ne bir piknik ne gezmeye gitmedik. Ablamla gezmeye giderdim, abim maça götürürdü. Böyleydi işte 🥲