merkursavascisi_06 Benim ya da kardeşler olarak hayatımızda babamın rolü pek olmamıştır. Bizim evde sözü geçen hep annemdi. Yeri geldi evi de boyadı, tuğla da taşıdı. Hem erkek hem kadın olarak işinin zor olduğunu çocuk yaşta anlardım. Babam da melek gibidir ama işte çalışmaktan böyle oldu. Yine de çok şükür diyorum
Ben 29 yaşındayım hala annem mutlu olsun, benimle gurur duysun diye yaşarım 🥲