Hope77 benim kızım 5.5 aylık ilk zamanlarda gaz problemi olmuştu kimyonlu su işe yaradı ama daha sonra yediklerime dikkat etmeme rağmen süt ve süt ürünlerini o hafta fazla tüketmişim çocuk çok agladı doktorum 2 damla verdi biraz fiyat olarak tuzlu ama gerçekten çok iyi geldi çocuk hem alt hem üst çok güzel gazını atmıştı
İnsan ne yiyeceğini şaşırıyor gaz yapacak diye bazen neye dikkat edersem edeyim gaz problemi oluyor o zamanlarda vermek durumunda kalıyorum hâlâ.
Doktorunuza danışın tabiki yanlış bilgi vermiş olmayım. benim bebeğim kolik değildi çok gazlı bi bebekte değildi,gazı olduğunda bulduğumuz bi yöntemdi