Merhabalar bebeğim 9aylık , gaz çıkarma yöntemi olarak
1-) her gün 1 yemek kaşığı yoğurda 1 tatlı kaşığı kimyon koyarak tüketiyorsunuz gazı çıkıyor artı
2-) bebeğinizin ayaklarının altına sadece 2 damla birine 2 damla diğerine şeklinde sürüp çorap giydiriyorsunuz
3-) still tea süt çayını aktarlardan alarak günde 3-4 defa tüketiyorsunuz böylelikle hem süt yapıyo hem de gaz çıkartıyor
4-) emzirirken 2 dk emzirip gazını çıkartıyorsunuz böylelikle gaz bağırsakalrq inmeden gazı çıkıyor yoskaki bağırsaklara inen gaz 2 gün sonra çıkıyor bebekten
5-)YouTube kanalından Osman gönülal doktor var süper her şeyi açıklıyor sorular sorup cevabını alıyoruz ben bu doktor sayesinde kolu büyütüyorum bebeğimi