Hope77 Merhaba ben bebeğimde hiç gaz problemi yasamadım fakat doktor bi ara damla vermisti onu kullanınca cocuk mahvoldu hemen fark edip bıraktım. Gazını omzumda cıkarıyorum ve beslenme de ara ara durup gaz cıkarıyorum böylece gaz bagırsaga inmeden önlemis oluyoruz. Bağırsakta varsa da bebeğime bol bol egzersiz yaptırdıgım icin artık kendisi cok rahat cıkarıyor. Ben her uyanısta esneme hareketleri ve gaz masajı yapıyorum gaz olsun olmasın bebeğimde genelde kendisi cıkarıyor