20 günlük. 3 paket 1 numara yeter dediler. 4 paket bitirdik hala 1 numara buyuk geliyor. Premature değiliz. 3300 dogdu. Ama hala 1 numara büyük geliyor. Bez olarak molfix goon ve prima premium care denedik. Hepsi büyük 😂 goon pisik yaptı. Molfix fena degil ama bez olarak en genis kalibi olan molfix oldugu icin cok büyük. Prima en olabilitesi olanıydı ama pahali oldugu icin devam edemeyecegim. Molfix yeni premium diye bi bez cikartmis pişik önleyici. Onu alip denicem