mavi2601 zehra777 molfix 2 numara kullaniyorum 2 aylik olcaz bir hafta sonra. Cirtların uçları kavuşmuyorsa artık küçük gelmeye başlamış demekmiş bir videoda izlemiştim 😊
masalikomm Oğlum 3 ay 6 günlük 3 numara molfix kullanıyorum 2.paket bitmek uzere 68li sanırım daha 3 numara kullaniriz biraz büyük çünkü ama rahat hiç sıkmıyor pişik ve koku yapmiyor ben memnunum
suheyla92 masalikomm molfix dar bi kalip degil ben 5 aya kadar 3 numara kullandim isterseniz bi iki paket stok yapabilirsiniz elinizde patlamaz 🙏
beyazzkuguu zehra777 4.5 aylık kızıma 4 numara sleepy kullanıyorum. Hem sıkmıyor hemse kakayo taşırmıyor bir tık büyük geliyor ama aşırı sırıtmıyor
suheyla92 zehra777 kilosuna gore alin ya da bir buyugunu de alabilirsiniz ben atıyorum 4-9 kg olan bezi 6 kilo olana kadar kullanip bi uste geçtim su an 7 kilo 7-14 olani kullaniyorum molfix 4 numara goon 3 numaraya denk geliyor
senbusra zehra777 oğlum 7 aylık 4 numara turco kullanıyorum önceden slepy kullanıyodum çişini sizdiriyodu hep bide bezden ağır bı çiş kokuyu disari veriyodu oyuzden memnun kalmadım 2 aydır 4 e geçtim
Deletedmom_117 zehra777 markasına gire değişiyor bu durum ben Her türlü bezi kullandım sızdırdı komutu falan şuan BİM’in markasını 6 no kullanıyorum 15 aylık oğlum Büyük no varmı bilmiyorum ama yakında buda dar gelir gibi🥲🥲
neanladinyurdagull zehra777 doğduğundan itibaren iki çocuğumda da baby turco doğadan kullanıyorum asla vazgeçmem.10 aylık 10 kilo 6 numara
Aleyunll Sleepy 6 numara kullanıyoruz uygun diye kullanıyoruz falan ama taşırma yapıyor fena değil diyelim
mematiii 1prensesannesi1 kız benimde o kiloda şuan ama 6 su büyük mü baby turconun ona göre sipariş edeyim
[silindi] zehra777 merhaba benim bebeğim 13 aylık 5 numara sleepy natural kullanıyorum. Bazen külot bazen cırtlı olandan alıyorum. Bebeğim 4 aylıkken 4 numara alıyordum, ayından dolayı değil ama kilosuna vs göre uygun olan 4 numaraydı. 5.5 6 aylık civarı 5 e geçmiştik. Hala 5 numaradayız. Eğer küçük hissediyorsanız bir büyüğünü deneyin tecrübe edin. Sonuçta şuan olmasa bile bir iki ay sonra o da lazım olacak boşuna almış olmayacaksınız.
kbra1711 Kızım 10 aylık, doğdugu günden beri Molfix kullanıyorum, şu an 5 numara kullanıyoruz, Molfix te fark ettim ki 4ile 5 arasında sadece boy farki var, genişlik aynı bu sebepten ötürü 9.aydan beri 5 numara kullanıyorum.
Usnac1995 mirz kbra1711 Elimde bir sürü kaldı isterseniz uygun fiyattan vercem. Külot bez ve cırtlı var ❤️😇 İstanbuldyım