uykusuzluklarinanasi zehra777 bebem natural kullanıyoruz 6 aylık 4 numara 3 aylıkken 3 numara baby turco kullanıyorduk iç kısmındaki lastikleri koparıyorum hep o halde de sıkıyorsa bi üste geçiyorum. sanırım o aylarda baby turco 4 kullanıyorduk
Cisemcagan17 zehra777 aya göre değil kg ye göre bez alıyorsunuz biliyorsunuz degi lmi? 15 aylık 11 buçuk kg 5 no kullanıyorum gayette rahat
eldabaa melisaras_35 prima 1 numara okadar rahat ki bebeğim tavsiye üzerine başka marka da almıştım kullanmadık
nurselayaz zehra777 8. Aya girdik Molfix 4 numara külot bez kullanıyorum. Öncesinde sleppy natural kullanıyordum büyümeye başladıkça sızdırma sorunu yaşadım. Molfix’e geçtim baya memnunum.
uykusuzanne__ zehra777 Sevimli annneler siz cocugunuz icin hangi bezi ve kac numara İki çocuğuma da prima kullanıyorum Oğluma 6 yada7 numara ikisi de oluyor kızımada 5 numara
ebebe zehra777 11 aylık Prima PC 4 numara kullanıyoruz. Biz biraz ince uzunuz daha 2 ay kullanırız gibi geliyor
Esmprsege zehra777 9 ay 21 günlük 4 numara kullanıyoruz 9 buçuk kilo Sleepy bio natural kullanıyorum stoğum var 1 yaşına kadar 1 yaşında 5 numaraya geçiş yapacağım kilot beze çünkü bez takmak artık bize işkence 😫
buseef zehra777 bence küçük değildir yani küçük olsa bebekte huysuzlanma olur 9 aylık 4 numara kullanıyoruz elimdekiler bitsin 5 e geçicem
zehra777 buseef Aha bildm sadece kizariklik yapiyo onun icin bi an sandimki kucuk gele bilir ilk anne deneyimim🤣
asell_asl zehra777 bebem natural kullanıyorum çok memnunum çok dolu olsa bile hiç sızdırma yapmıyor ve fiyatı da uygun .
zehra777 asell_asl teaekur ederem bu bezi kullanmamisdim bi cogunu denedm kizariklik falan yapdi tesekur ederem tavsiyeniiz ucun🥰🫶🏻