zehra777 Sevimli annneler siz cocugunuz icin hangi bezi ve kac numara kullaniyorsunuz🫶🏻🥰bizim kiz 4 aylik 3numara kullaniyorum amma fakat hiss ediyorumki kucuk geliyor bir akil verseniz🥲
singlemother123 zehra777 8 aylık molfix 4 numara. 8 kiloyuz. 3 size küçük değildir büyük kullanmayın bence
KuzeyinAnnesi03 zehra777 Baby me ve Baby turco külot bez kullanıyorum. Baby me de 4 numara. Baby turco citli bezde 5 külot 4 kullanıyorum
crybaby zehra777 3,5 aylık prıma premıum care kullanıyoruz 2 numara zaten kızım da 5700 gr dı en son belki bu aydan sonra 3 e geçeriz
Elizzzipek Doğduğundan beri sleepy kullandım hastanedeki hemşireler de sleepy alın demişti bebeğim biraz hareketlenmeye başladıkça sızdırma yaptı canbebe kullanıyorum 2 haftadır sleepye göre daha iyi geldi 5,5 aylık 7,5 kilo 4 numara kullanıyoruz
gulcegrgn asellinaninannesiii kaç kilo acaba biz de 1 buçuk aylıktan beri 3 numara kullanıyoruz Şuan 2 buçuk aylık olacağız 10 gün önce 5 buçuk kiloydu
fob zehra777 Bacaklarda kızarıklık gördüğüm an değiştiriyorum. Bazı markaların kalıpları geniş, bazılarının dar. Genelde aynı markanın bir büyüğü çok geniş olduğu için farklı markadan aynı numarayı alıyorum.
Usnac1995 mirz kbra1711 Elimde bir sürü kaldı isterseniz uygun fiyattan vercem. Külot bez ve cırtlı var ❤️😇 İstanbuldyım