slnpkmm
Uyuma süreside şöyle Bazen 5dk bazen 10 sonrasında yatağın içinde oynuyor bazen mırıldanıyor bazende ağlıyor ama ağlama süreleri azaldı ilk günkü gibi ağlamıyor çocuğun uykusu geldiğini bildiğini hissettiğin anda yatır uyku hocası şey demişti vidyoda bebeklerin konuşma dili ağlmaktır yatağa girdiğinde ağalarak enerjilerini atar uyku eğitiminden sonra hiç ağlamıcak diye bişey yok demişti tabikide ağlıcak o yüzden eğitimden sonra ağlarsa ben nerde hatta yapıyorum diye kendi sorgulama çünkü herşeyi doğru yapıyorsun sen rütinleri uygula kızını sev okşa