slnpkmm bende uyku eğitimiyle ilgili bikaç video izledim. Doktorunuzun anlattığın gibi anlatıyodu. Balon falan değilde geçiş nesnesi olsun yatakta diyodu uyku arkadaşı battaniye vs. Ve cocugu birden bırakmamak gerekiyo diyo yatagına kademeli yavaş yavaş ve yarı uyanık şekilde tamamen dalınca değil. Heralde yatagında uyucagını bilsin diye. Benim kızım 6 buçuk aylık ve memede emerek uyuyo bende nasıl ayırcam bilmiyorum hiç. Yataktan düştü 2 hafta önce ayırmaya karar verdim kendi yatagında cok zor oldu bana 1 gece denedim bıraktım diğer gecelerden daha cok uykusuz perişan oldum. Ağlayınca cevir emzir kalkmadan benimde kolayıma geldi böyle alıştı nasıl yatagına gecer hiç bilmiyorum