seval2542 bebek34 atın bakayım ama lütfe kıyaslamaya girmeyin benim amacım korkutmak değil kimseyi hem yaşadığım durumu anlatmak hem de oğluma teyzelerinden dua istemek
bebek34 seval2542 bende ondan cok korkuyorum hemen atiyorum dualarımda sizinle atiyorum hemen 5 aylık oglum aylardır almanyadayım bide ilgilenmyorlar asla ısıkla bile bakmıyorlar cok üzülüyorum bende 🥹
seval2542 bebek34 kalbinizi bozmayın lütfen ben kendimi parçalıyorum aylardır ama benim dediğim değil Rabbimin dediği olacak Rabbim evladımı bana emanet olarak gönderdi ama ben emanetine bakmak için yavrumu yine Rabbime emanet ediyorum
bebek34 seval2542 öyle tabı orası cok doğru ama aylardır insan kendını yiyor elden duadan baska bişey gelmiyor allahım yavrularımızı bıze bagıslasın🤲🏻
germophepe seval2542 her cümlenizi empati kurarak okudum içim acıdı Rabbim hiç kimseyi evladıyla sınamasın Rabbim o küçücük bedeni size bağışlasın çok kötü oldum yaa 😭😭
seval2542 germophepe Allah düşmanımı evladın ne varlığıyla ne yokluğuyla imtihan etsin canım Allah evlatlarımıza sağlıklı mutlu huzurlu ömür versin dualarınız da Kerem Aliyi unutmayın lütfen
seval2542 bebek34 Bak bu benim oğlumun lekesi bu lekelerin şekilleri çok önemliymiş bak bizim ki yaprak deseni gibi
seval2542 bebek34 bana da başka bi doktor işte ne vitiligo derim dedi ne değil derim dedi ben tatmin olmayınca başka bi hastaneye götürdüm öylelerle serüvenimiz başladı
bebek34 seval2542 bazı yerleri esmer gibi bazı yerleri degisik genel anlamda cildi bi kahverengi bi beyaz anlayamaıyorum işte anlı kahverengi gibi esmer duruyor ama aslında öyle değil
seval2542 bebek34 bak benim oğlum bildiğin beyaz yani ama oradaki lekesi çok çok beyaz yani 3-4 kat daha beyaz bizim kahverengi lekemiz bi tane koltuğunun hemen altında