seval2542 çok çok geçmiş olsun. Rabbim tez zamanında şifasını versın ve gönül rahatlıgıyla hayatınıza devam edin. Benım kızımda da var. Bebeklıgınden beri gobegınde var cok ufak bir yerde. Bir de elinin üzerinde var bir yerde. Çocuk doktoru normal dedi. Bazı bebeklerde bu lekeler olabilir. Takıp edın büyürse ve vucudunda cogalırsa ozaman degerlendırmek gerekır dedı. Elindeki yazın güeşten daha belirgin oluyor. Teni bronzlasırken orası beyaz kalıyor cunku. Bende cok kafaya takıyorum. Sürekli her yerını kontrol edıyorum. 3 yas kontrolunde yine soracagım doktora. Allah dermansız dert vermesın kimseye