Kızlar benim 2. Bebeğim ve açıkçası planlanan bi bebek değildi bebeğime hamileyken 16. Haftamda bebeğin kalp odacıklarından 2si çalışmıyor denildi alınsın dedi doktor ben kabul etmedim 22. Haftamda eko çekildi ama çok şükür bir şey çıkmadı sonra ilerleyen haftalarda bağırsakları sıkıntılı yok efendim böbrek sıkıntılı filan sürekli sorunlarla karşılaştım bebeğimin sağlığıyla alakalı ama ben yoluma devam ettim bebeğim doğdu çok şükür sağlıklı bi doğum oldu bebeğim de 48. Günlükken beyaz leke fark ettim ailem evhamlı olduğumu doğum lekesi olacağını söylediler (afedersiniz ben doğum yapınca ağzının içinden poposuna kadar her yerini kontrol ederim az çok araştıryorum her şeyi hani damak yarıklığı makat çatlağı vb. Gözden kaçar mı diye)ama bn hayır doğum lekesi değil dedim inanmadılar şans eseri bebeğim isilik olmuş tam lekenin olduğu yerin resmini çekmişim öyle bi leke yok bizim sülalemizde vitiligo çok olunca biz vitiligo dedik bu arada ben doktora da götürdüm ne vitiligo derim dedi ne değil derim dedi tabi ben randevu almaya çalışana kadar bebeğim 6 aylık oldu ben randevuyu aldım gittim ciddiyete onlarda woop ışığıyla baktı kadın bana dediki bu vitiligo değil senin eğitim araştırma hastanelerine gitmen lazım bebeğin beyninde tümör olabilir bende güldüm aman hocam vitiligo olmasında dedim o da bana anlamadım galiba dedi oturmak ister misin dedi oturdum kadın da bana önemli bi hastalıktan şüphelendiğini zaman kaybetmeden gitmem gerektiğini söyledi ama ben hala diyorum ki cildiye nerden bilsin beyindeki tümörü ama içime de bi kurt düştü.
Biz gittik 1 hafta sonra eşimin işlerinden dolayı ve sıra almamız biraz zor olduğu için anca randevu aldım gittik 2 doktor vardı oda da baktılar emin olamadılar bi kadın doktoru çağırdılar en son bize müsade eder misiniz profesörle görüşmemiz gerekiyor siz dışarda bekleyin biz sizi çağıralım dediler tamam dedim çıktık 10 dakika sonra bizi çağırdılar odaya girdim bana dediki Tüberosklerozdan şüpheleniyoruz şimdi gidin 6 ay sonra gelin ama eğer çocuğunuz nöbet geçirir ayakları tutmazsa hemen gelin tanıyı koycağız ayakları tutmazsa dedi ya o an hayat durdu nasıl bağırıyorum nasıl ağlıyorum size anlatamam ben gitmem dedim kendi evladınız olsa 6 ay bekler misiniz dedim baktılar ben kabul etmiyorum tekrardan kadın doktoru çağırdılar o ikna etmeye çalıştı ben yine ağlayıp kabul etmeyince bizi çocuk nörolojisine sevk ettiler oğlumu orada soyduk ama biz lekeyi 48 günlükken fark ettik ama lekelerimiz bi anda arttı 7 yerine bulaştı çocuğu tekrar muayene ettiler ama ben hastaneyi ayağa kaldırıyorum yüreğime ateş düştü bi defa bizden anestezili emir kardiyolojik eko abdominal usg istediler anestezili emir için sıra almaya gittim bana kasım sonu aralık başında var dediler biz daha temmuz ayındaydık kabul etmedim doktora çıktım yalvardım özelde çektiryim siz sonuçlara bakın diye kabul etti çıktık hastane bahçesine yemin ederim abartmıyorum 1 saat öylece ağladık bulunduğumuz ilde hastaneleri arıyacaz ama ne aklımıza telefondan numara bulmak geliyor ne de başka birşey ablam annem arıyor eşim diyor aç onun annesi arıyor ben diyorum ki aç konuş yok biz de herhangi bi tepki yok en son ben dedim bi bekle biz bu konuyu bi sindirelim 1 saatin sonunda aklıma ablam geldi arayalım ablam baksın hastanelere anestezili emar çeken neresiymiş diye bulduk sonunda tabi aradan 2 saat filan çekti rahat.
Hastaneye gittik ama malesef yarın çekelim dediler o gece bizim evde kara haber vardı sanki hayatımda unutmayacağım gün 22 Temmuz kuyuya düşmüştüm bi anne olarak çok çaresizdim kabus gibiydi.
ertesi gün anestezi verdiler oğlumu aldılar benden ameliyathaneye götürdüler bi çıktı yavrum hiç unutmuyorum kolu düşmüş çok garip bi duygu yani Allah düşmanıma vermesin 45 dakika merada kaldı doktor sonucun 2 gün sonra alırsın dedi sağolsun oradaki hemşire hocam annesi aklına kaybedecek çok ağlıyor bugün verelim lütfen deyince sağolsun kabul etmiş sonucu beklerken oğlumu gözlem odasına aldılar buz gibiydi vücudu çok üşümüştü uyanmadı 2 saat oksijeni düştü müdahale ettiler hava filan taktılar hemen sonuç çıkınca oğlumla annemi özel hastanede bırakıp biz üniversite hastanesine sonuçları götürdük emar kağıdından anladığım kadarıyla eşime temiz dedim bitti kurtulduk yok öyle bir şey diye sevindim doktor sonuçlara baktı şu an temiz ama ben sana 1 hafta sonrasının garantisini vermiyorum 6 ay sonra tekrar gelin tetkikleri yapacağız dedi ama ayakları tutmaz nöbet geçirirse hiç bekleme gel dedi çocuğa 1 ay ek gıda veremedim ağzındayken nöbet geçirir diye geceleri başında nöbet tuttum ayaklarını bize bağışla Allahım diye çok ağladım ama şimdi çaresizce bekliyorum düştüm bi kuyuya çıkmak istiyorum 28 kasımda emarımız Kasım Ayı deyince yüreğim ağzıma geliyor fenalım geçirecek gibi oluyorum nolur dua edin