OptimusPrime bir ülkede en çok önem verilmesi gereken şey eğitim ve eğitim kurumlarıdır bana göre. Çünkü bu kurumlar geleceği şekillendirir.
Bu kadar boş bırakılması, belki en az ödeneğin onlara sağlanması akıl alır gibi değil. Çocuğumu okula yazdırmamış olsam cidden bu kadar bilincinde olmayacaktım.
Okulu veliler yürütüyor resmen. Öğretmenin çabası ve velilerin maddi desteği ile yürüyor. Bizim sınıfımız belli ki sonradan sınıf haline getirilmiş bir yer, dışarıya bakan camı bile yok. Bu sebeple havalandırma yapılmış sınıfa ve geçen sene velilerden toplanmış bunun ücreti. Bilemiyorum gerçekten devlet bu kadar yetersiz mi bu noktada? Akıl ermiyor.