OptimusPrime çok haklısınız, illaki kullanım alanı olacaktır. Benim tek kafama takılan, sizin de dediğiniz gibi; koskoca devletin bunu karşılamaması.
Hepimiz çalışan insanlarız. Günlük kazancımızdan düşülüyor vergi resmen. Kesile kesile herkesin eline belli bir meblağ kalıyor ve ay sonunu getiremeyen çok insan vardır eminim.
Hepimizin hakkı çocuğumuzu iyi bir şekilde okutmak. Her çocuğun hakkı iyi bir eğitim almak. İnanın kaç kişi var sırf şu aidat ve kırtasiye masrafının altından kalkamayacağı için çocuğunu devletin anaokuluna gönderemeyen. Devletin okulu yahu.
Eğitim ve sağlık o kadar önemli ki. Bizim ülkemiz hariç tabii…