44 gün oldu doğum yapalı ama lohusa kanamam çok az sürdü bitti hala adet olmadım adet olmazken yumurtlama oluyor mu acaba yani hamile kalma olasılığı daha az olması gerekmiyor mu birisi aydınlatsın beni lütfen bizde birlikte olmaya başladık ama adet olmuyorum dşhe çok ta dikkate almadım çekilme yöntemi kullandık acaba ciddiye almalı mıyım 😥