aylintoooo nbanba aynı sorunu bu ay yaşadım tam 12 gün gecikti 2 kere test yaptım sizin gibi korka korka ama çok şükür negatif😂 Doğumdan sonra 1 sene düzensizlik normal dendi bana
caglaysfomrr nbanba benimde adetim gecikti test yaptım pozitif 3 test yaptım hemdee hepsi aynı cıktı aldıracagım bakamam psikolojim asırı bozuldu yaaa 3üncü budaaa
ruv1234- nbanba benimde bu ay 7 gün gecikti hep günü gününe olmuştum şimdiye kadar ama emzirirken normalmiş oldum sonra☺️
Gul-42 nbanba esın kandırmış olma ıhtımalı varmı peki prezervatıf cıkarma delinme falan ılıskıden sonra kontrol edıyormusun prezervatıfı
Evaninanasi kader539_ adet olmasanız da hamile kalma ihtimaliniz var tabii ki. O ay birlikte olduğunuzda ilk yumurtlama döneminize denk gelme ihtimali var ki bu yüksek bir ihtimal.