Moralini bozma lütfen ne güzel şey bende 11 aylık bebeğim var 5 haftalık hamileyim isteyerek oldu ama sen öyle yazınca üzüldüm belki böyle daha güzel olur hayırlısı olsun hakkındaa 🙏🏻 koruduğunuz halde olmuş bide korkma test yapmaktan ben 7 sene beklemiştim kızımıı sonrasında isteyerek hemen oldu 🤗🤗