incimevaa elosunannesiiii Bende sürekli emzirmeye çalışıyorum bazen de sagiyorum hayırlısı bakalım artık 😔
Momofhoney incimevaa rica ederim, hiç de aldırış etme onun bunun dediklerine, bende zamaninda takmıştım ama geçen kuzenim de doğum yaptı oda mamayla besliyor hiçte kafasını takmıyor rahat rahat bebeğini büyütüyor vallahi, sağlıkla büyüsun bebişin💕
kimbumadam incimevaa 4.ayda anne sütüyle vedalaştık. Şu an 14 aylık , gelişimi gayet iyi , hasta olmuyor , kan değerleri çok güzel. Uykusu düzenli gece uyanmaz. Anne sütü olmazsa olmaz değil, dönem dönem red olabiliyor düzelicektir🌸
gunes1508 elosunannesiiii bende 24 günlük anneyim kızım mememi ememiyor 5 gunlukten beri sagarak veriyorum herkes memen kuruyacak emziremeyeceksin sütun kesilir vs diyor sizde durum nasıl ilerledi ne kadar daha sütünüz geldi
incimevaa gunes1508 Aslında emse sütüm çoğalacak ama emmiyor benim kızım. 4 gün hastanede başka bir rahatsızlık için yattık o zaman uğraşmayan ebe hemsire, emzirme hemşiresi de kalmadı ama emmedi. İnat ettikçe iyice sinirlenip hiç almaz oldu. Şu an sütüm yok değil var ama sagdigimda çok az çıkıyor bende mama vermek zorunda kalıyorum çünkü doymuyor kan şekeri düşüyor bu sefer de 🥺
elosunannesiiii gunes1508 bana da aynısını dediler ama iyi ki onları dinlemeyip düzenli sağmışım kızım 6,5 aylık hala sağmaya devam ediyorum. Onları dinleyip sağmasaydım asıl bebekte emmeyince sütüm çekilecekti düzenli sağdım sütüm de arttı çok şükür
elosunannesiiii incimevaa canım dua et mama yiyor ya onu da yemeseydi. Bunu acı bit şekilde tecrübe ettim dua ediyordum mama yesin diye
helpp incimevaa ilk kızım bir kez olsun anne sütü almadı sağdım verdim minicik minicik onlarda hep kusunca pes edip tamamen mama vermiştim Şuan 4 yaşında zamanında ne çok dert etmişim gayet sağlıklı yeterki beslensinler hiç üzülme ♥️
elosunannesiiii gunes1508 çok değişken ben hiç bi zaman öyle çok sütlü biri olmadım başlarda iki memeden 30 cc çıkarken Şuan 100-120 genelde ama benim bebeğimde çok iştahlı değil yetiyor ona zaten önemli olan yaraması
Egemmmm incimevaa hiç üZülmeyn ilk oğlum emmesi Mama ile büyüdü hiç sıkıntısı yok 2.oğlım emiyor doğduğu anda nasılsa öyle devam ediyorlar aç kalmasınlar yeter ki
dlnoz 5 günlük daha yeni bebeğim ve aynı sorunu yaşıyorum illa mama verme anne sütü olsun diye baskı oldu. Meme ucum yok silikon uçla emziyorum onu da zor bela emiyor ama yeterli olmadığı için sarılık oldu ve doymayınca asla uyumuyor hep ağlıyor. Dün geceye kadar mama vermedim dün gece artık mama verdim ve bugün de verdim. Aynı zamanda iki kere süt sağımı yapıp verdim nerdeyse 40 cc sağdım. Bir şekilde anne sütü vermeye çalışıyorum ama mamaya da başlama kararı aldım diyebilirm. 5 günde psikolojim iyice bozuldu. Artık bu kararla inşallah daha iyi annelik yapmış olurum. Gerçekten çok zor annr olmak ama çokta güzel
incimevaa dlnoz Gerçekten birsey hem bu kadar zor olup hem de nasıl güzel olabiliyor inanılmaz birsey
aley1711 @“incimevaa” Canım seni çok iyi anlıyorum Benim kızım da emmedi çok zor oldu benim için ama mama vermek kötü değil o senin çocuğun onun için herşeyin en iyisini sen bilirsin bırak herkes konuşsun laf etsin. Kaç doktor bana kızdı yazık dedi bende geri lafı verdim kimse benim çocuğumun bakımına karışamaz boşver sen çok iyi bir annesin unutma🩷
incimevaa aley1711 Anne sutu evet önemli zaten bunu biliyorum ama bence kimse annenin psikolojisini de düşünmüyor onu anladım ben iyiysem eğer bebeğim iyi bunu görmüyorlar. Doktorlar ve diğer sağlık çalışanları da dahil aşırı bir baskı yapıyorlar. Ben istemez miyim emsin. Ama gerçekten aşırı yıprattı bu süreç. Biraz doldum kusura bakmayın. Düşünceleriniz için de çok teşekkür ederim ❤️