incimevaa hayır yalnız değilsin benim oğlumda ememiyordu azıcık emerdi uyuyakalirfi ama biberonu verince uyuyakalmazdi sebebi çocuğun ememesi değil sütümüzun az olmasıydı. Etrafa kulak asarsan sütün daha da azalır senin bebeğin mama ile doyuyorsa öyle doysun etrafa bakacak olursak herkesin bebeği 1 yaşında cümle kuruyor, 4 yaşına kdr emiyor, 1.5 yasindA tuvalet eğitimini tamamlıyor güya. Sen mamasını ver emzirmeyi dene, emmiyorsa sütünü sağ bir damla bile anne sütü içse kar. Benim oğlum mamq + anne sütü ile beslendi ilk 7 ay sonra da sdce mamaya döndük. Ama anne sütü dediysem çok az bir orandi. Ama Allah’a şükür hiç hasta olmadı. Sen evladını bu ilk 6 ay hastalıklardan koru antikorlari anne sütünden alıyorlar çünkü. Az anne sütü alıyorsa çok koruman lazım o konuşan elalem bebeği ilk 6 ay ellemesin opmesin madem hem anneyi üzüyorlar hemde bebek hasta olmasın anne sütü+ mama devam et nolcak sanki