incimevaa valla benimki de emmedi, mama ile büyüyor ve 6 aylık çok şükür gayet sağlıklı. Ameliyat oldum emdiremedim sonra emmek istemedi, insanlar (annem dahil) sürekli baskı halinde ama inan zerrrrrre umrumda değil zehir vermiyorum ya; doysun sağlıklı olsun mutlu olsun yeter 😇 takmaaa boş ver, kimseyi mutlu edemezsin ve etmek gibi bir rolün, sorumluluğun da yok zaten