beybitooo hipotoni dedilerse nörolog ve fizyoterapiste götürün fizyoterapistler de anlıyor kuzenimin bebeği de hipotondu 7-8 ay gibi bir sürede atlattılar 3 aylıkken fiziğe başlayıp. Oğlum küvezde kaldı orada bile başını tutuyordu kilo aldıkça işler değişti bizde 4. Ayında benim çocuk doktoruna ısrarımla nörologa ve fiziğe gittik beyninde zedelenme çıktı.