beybitooo Bilmiyorum içinizi rahatlatır mi ama benim oğlumu 3 aylıkken sağlık ocağı farketti 4 aylık olana kadar bekleyelim dediler doktora götürdüm onlarda kan tahlilleri istediler vitaminleri düşük çıktı bir ay sonra yine gittik 6 aylık olunca nöroloji ye götürün dediler. Götürdük mr eeg her şeyi çektirdik bir şey çıkmadı. Fizik tedavi egzersiz versin dediler yani 6 ayın içinde elinden tutup çekince artık tutuyordu. Diğer türlü zaten tutuyordu ama elinden tutup başını kaldırmasi gerekirmiş inşallah bir sıkıntısı yoktur bu süreçte anne baba olarak korkuyoruz işte ama bizi doktorlar bu şekilde korkutmadilar. Olumlu konuştular hangisine gittiysek şükür geride kaldı o günler.