beybitooo Canım benim kızım doğduğu günden beri başını tutuyordu. Oğlum neredeyse 5. Ayında tam olarak böyle sallanmadan kafasını tuttu diyebilirim. Peşinden oturmaya çalıştı derken 6. Ayına girdiği gün desteksiz oturdu ben bile çok şaşırdım daha geç bekliyordum. Bebekten bebeğe değişiyor. Ha tabiki senin bebegini görmeden birşey diyemem ama evham yapma biz anneler her dönem kafamıza takacak birşey buluyoruz mutlaka eminim bebeğin de sağlıklıdır sadece birazcık zaman ver ona annesi.