sariniz13 2. Ayda verem ve karma aşilari olucak. İki aşi da agir ama oncesinde calpol verilmemeli. Her bebek de syni yan etkiler olmayabiliyo ya da hic yan etki olmuyo. Mesela benim oglumda ates huzursuzluk vs olmadi aksine o gun genelde uyudu. Sizin bebeginizin de atesi cikmicak belki bosuna ilac vermis olcaksiniz, bide ne kadar dogru bilmiuorum cogu doktor calpol ya da ilaçlar aşinin etkisini düşürüyor diyo. Ateşi cikmadan ilac vermeyin tertemiz kucuk bedenine gereksiz yere ilac vermis olcaksiniz. Aşi sonrasi her saat basi atesini kontrol edin eger ki atesi cikarsa ilik su ile dus aldirin baktiniz düşmüyor o zaman ilac verirsiniz ☺️ bu arada atesi olursa kicaginiza da fazla almayin soyunuk sekilde uyusun, annenin vucut isisida bebege geciyo cunku ☺️