Urazikooo sariniz13 evet oldu uykuda sürekli söylendi 3650 kg doğdu 2 ay 2 günlükken 6400 dü kilosuda
ardensss sariniz13 Bende burada araştırdım o kadar tedirgin gitmiştim ki bizde çok şükür hiçbir yan etki yapmadı 1 koldan 2 bacaktan 1 de ağızdan oldu yani 4 tane birden huysuzlandı sadece gün içerisinde o kadar her bebek aynı olmuyor bence yorumları okuyarak kafanızı karıştırmayın 🙏🏼 inşallah sizde çok kolay bir şekilde atlatmış olursunuz 💓
ebebe sariniz13 bizim aşıda hiçbir yan etki olmamisti. Ateş falan da yapmamıştı. Gece uykusundan bı 1 saat önce verin rahatla uyur.biz öyle yapıyorduk kilomuz 5200 -61.5 cm imiş o aylarda
ttgc00 sariniz13 olsun mamasını güzel ölçüler de ver güzel güzel kilo olsun minnoşaaaaa💞 aşırı kilo zaten iyi değil ki hiç takılma
sariniz13 ttgc00 ay en fazla 90 içiyordu o da cebelleşiyorduk bildiğin son kontrolden beri 120 yapmaya başladım bazen içip bitiriyor bazen hiç içmiyor
Minkkelebekk sariniz13 bence gayet güzel bizde doğduktan 2 ay sonra 2 kilo almışız doktor gelişimi iyi dedi bence hiç takılmayın gayet güzel kilosu
sariniz13 Minkkelebekk bencede güzel ama sanırım mama yediği için biraz daha iyi olabilirdi kilosu dedi
ppzeynep sariniz13 Aşı öncesi Calpol verilmez. Bu çok gereksiz ve yanlış bir uygulama olur. Üçüncü çocuğumu büyütüyorum. Üçünün de tüm aşıları bitti. Bir tanesinde bile ateşleri çıkmadı. Bir kez bile Calpol vermem gerekmedi. Belki sizin bebeğinizin de hiç ateşi çıkmayacak. Bir kere verirseniz her aşı öncesi bunu yapmak zorunda hissedeceksiniz. Yapmayın. Ateşi çıksa bile 38,5 olmadıkça da ateş düşürücü verilmez. Takip edin yeter.
ppzeynep gulyekce 37,5 olursa verin mi dedi? Cidden bunu nasıl söylüyorlar aklım almıyor. 37,5 ateş bile değil. Misal benim çocuklarımın normal vücut ısıları 37,6 ve 37,2 arası. 38,5 altı ilaç verilecek seviyede ateş değildir.
Sermec27 sariniz13 peki kaç kilo doğdu doğum kilosu da önemli mesela benim oğlum 37+1 de 2450 Gr 47 cm doğmuştu 2100 e düşmüştü kuvezdeyken 2 aylıkken 4700 du su an 2 ay 28 günlük 5500 civarı 60 cm sadece anne sütü alıyor yani kaç doğdu ve kaç Gr aldı bugüne kadar
sariniz13 Sermec27 39+1 de doğdu 3150 hastaneden çıktımızda 3050 olmuştu 1 hafta sonrası kontrole gittiğimizde 2700 olmuştu
491 sariniz13 benim oğlum 3700 doğdu hastaneden çıkarken de 3500 olmuştu 1 aylık aşıya giderken de 5 kilo olmuştu şuan da 1 ay 16 günlük oldu 3 ekimde de 2 aylık aşı için gidicem ama çok mizmiz bi bebk olduğu için gece gündüz ağlıyor emmiyorr artık çok zayıflamış bugünlerde çok üzülüyorum 🥺
sariniz13 491 oyy kuzum kıyamam belki sıcaklardandır emmemesi kilo vermesi maşallah kilosu yerinde gibi