ttgc00 37.2 oluşmuştu o an verdim
Eee bu da aşı öncesi vermek kadar yanlış!!!
37.2 ateş değildir zaten 38 olmadan ateş düşürücü zaten verilmez. 37.4 ü geçtimi önce soyarsın baktın geçmiyor ıslak bezle tapon yaparsın ılık duş aldırırsın.
37.4 ateş sayılıyor altı sayılmıyor bilgilerinize ayrıca en ufak ateşte ilaç verilmesi çok yanlış ateş demek vücudun bir şeylerle savaşması demek siz bunu dışardan bastırıyorsunuz ilaçla ve alışkanlık haline geliyor.. aşı ateşinden korkulmaz 38 i geçmez geçerse zaten o aşı ateşi değildir