Merve otose_san Allah felaketinden korusun cümlemizi. Evlatlarımızın yüzü suyu hürmetine acısın bizlere insallah
MuhammedAmine Merve bende o sayfayı takip ediyorum zaten yorumlara bakarsanız sizde görürsünüz ordan gördüm yanlış Bilgi belliki Manisa’daki artçı olan 4.4 lük depremden bahsediyorlar büyük ihtimalle
Merve MuhammedAmine İnsanların değil depremhabercisi arkadaşların yaptığı yorumlar doğrusu. Çünkü orda biri mesela istanbuldaki fayı etkiler mi diye sormuş biride muhtemelen demiş. Aslında alakası yok etkilemez. Bu ege bölgesinin depremi
yigitanasi otose_san sürekli dikkat kesildiğim için belki de hissediyorum. Allah’a emanet olalım hepimiz. Bu geceyi atlatsak yarın babamız burada olacak
Aylin3509 yigitanasi aynen bende izmirdeyim evde 2 oğlumla yalnızım eşim nöbetçi tam denk geldi nöbeti..aklım gitti korkudan..sanki hep deprem oluyormuş gibi geliyor..Allahım korusun hepimizi..
Sedakaraca Serene bende menemendenim yemin ederim sadece bebeğim için o kadar çok korktum ki anlatamam kaptığım gibi kucağıma kapıya yöneldim rabbim bidaha yaşatmasın çok zordu ve hala uyuyamadım korkudan yavruma bişi olucak diye 😣
Serene Sedakaraca ☹️ Sabaha kadar kaç kere sallandık sayamadım,uyuyamadım bir dakika bile.Bebeğim de mecbur kendi odasında yatıyor.Her an koşup alırım şöyle yaparım diye diye sabahı ettim.Allah yardımcımız olsun😞
dbm bende akhisardayım. Habire sallanıp duruyoruz. 1 dk önce yine oldu. Çocukta huzursuz hissediyo sanırım bugün hiç uyumadı. 😓
Handecelik Gari_de_Gari merhaba hemşerim geçmiş olsun ben de akhisarlıyım orada değilim ama akrabalarım orada. Sabah hepsini arayacağım :(
Gari_de_Gari Handecelik merhaba canım ya bu saat oldu hala sallanıyoruz çok korktuk çok kendi evim 3. Katta çıkamadım eve çocuklarla annemlere geldim bu korkuyla ne zaman girerim bilmem
Gari_de_Gari otose_san bu saat oldu hala devam sallanmaya nasıl da gürültülü geliyor Rabbim beterinden korusun
Aselinannesi35 Bende izmirdeyim uyku falan kalmadı 4 ve 4 üstünde olanların hepsini hissediyoruz ve çok sık oluyo Allah yardımcımız olsun inşallah
Handecelik Gari_de_Gari Çok haklısın durmadan sallanıyormuş :( Benim de babam ve anneannem aynı apartmanda oturuyorlar. Bugün babam ankaraya yanıma gelmişti şansımıza. Ama anneannem tek başına orada, kesin çok korkmuştur 85 yaşında yalnız :(
Gari_de_Gari kaganannesi ne uykusu bacım ayaklarım titriyo sanıyorum yol sallandık diyorlar. Bu saat oldu hala devam
Gari_de_Gari Handecelik yaaa yalnız olmak daha zor olur, bende kalabalık diye annemlere geldim kalabalık olmak da daha iyi.Nasıl korktu kim bilir tühh