otose_san Serene siz Manisa'nın neresindesiniz? en son 2-3 sene önce olmuştu sanırım böyle, dediğiniz gibi o zaman çocuk olmayınca bu kadar panik olmamıştım
YavruKartal MuhammedAmine İstanbul’da olmadı. Manisa’daki fay sığ ve yumuşak bir fay İstanbul ve çevre illerde hissedilmesi normal bir durum.
Kubraatlas otose_san rabbim beterinden korusun bende istanbuldayım ve her an diken üstündeyim dediğiniz gibi bebek olmasa bukadar etkilenmem belki de 😔
otose_san Kubraatlas amin cümlemizi korusun görsün gözetsin Rabbim, insan o anda ne yapacağını şaşırıyor, hele bir de yavrusu olunca
Gari_de_Gari otose_san biz aşırı hissettik Akhisarlıyım ve merkezi Akhisar artçıları da devam ediyor hala
otose_san Gari_de_Gari çok geçmiş olsun, 11 gibi olan artçıyı az da olsa hissettik ama hala devam ediyor mu? Allah yardımcımız olsun
Handecelik Gari_de_Gari merhaba hemşerim geçmiş olsun ben de akhisarlıyım orada değilim ama akrabalarım orada. Sabah hepsini arayacağım :(
Gari_de_Gari otose_san bu saat oldu hala devam sallanmaya nasıl da gürültülü geliyor Rabbim beterinden korusun
MuhammedAmine Merve ben öyle gördüm bir sayfadaki yorumlarda sanırım yanlış bilgi . Zaten Manisa’daki deprem istanbulu etkiledi deprem oldu da demedim İstanbul’da sürekli sallanıyor bu ara artçı oldudan kastım sık sık silivridede deprem oluyor bu ara onun artçısı
Ataalp2 İzmir’de çok fena sallandı uzunda sürdü ben yıkılcak sandım bide en üst katta oturuyoruz herkesten çok hıssedılıyor rabbım hepimizi korusun oğlum aklımda başka bişry değil
Merve MuhammedAmine en doğru bilgi kandilli rasathanesinden ya da afad dan edinebilirsiniz. İnstagram kullanıyorsanızda depremhabercisi diye bir sayfa var jeoloji mühendislerinin yönettiği. Silivri de sık sık sallanmıyor aslında. Geçen 4.7lik depremin öncesinde 50 tane şarköy açıklarında mikro depremler oldu. Ve peşine işte eylüldeki 5.8’in artçı depremi oldu ve 4.7 olduğu için hissedildi. Silivri fayında minik artçılar oluyor ama çoğu hissedilmiyor. Manisa da da 2-3 gündür faylarda hareketlilik vardı. İstanbulun neden sallandığı da deprem çözümlemesinden sonra belli olur.
Cicegimbalim otose_san İzmir’de fenaydı tv ünitesi çiçeklerim filan gitti geldi resmen dizlerimin bağı çözüldü Rabbim korusun 🤲🏼
yigitanasi Oğlumla yalnızız evde. Aklım gidiyor en büyük korkum benim de. Deprem çantalarımızı hazırladık, oğlum horul horul uyuyor, ben sabahı ederim herhalde bu korkuyla. İzmir uzun zamandır bu kadar fena hissetmemiştim...
otose_san yigitanasi bende kızımı uyuttum, yatmaya korkuyorum sizin gibi Rabbim yardımcımız olsun. artçıları hissediyor musunuz?
Aylin3509 yigitanasi aynen bende izmirdeyim evde 2 oğlumla yalnızım eşim nöbetçi tam denk geldi nöbeti..aklım gitti korkudan..sanki hep deprem oluyormuş gibi geliyor..Allahım korusun hepimizi..
MuhammedAmine Merve bende o sayfayı takip ediyorum zaten yorumlara bakarsanız sizde görürsünüz ordan gördüm yanlış Bilgi belliki Manisa’daki artçı olan 4.4 lük depremden bahsediyorlar büyük ihtimalle
Merve otose_san Allah felaketinden korusun cümlemizi. Evlatlarımızın yüzü suyu hürmetine acısın bizlere insallah
yigitanasi otose_san sürekli dikkat kesildiğim için belki de hissediyorum. Allah’a emanet olalım hepimiz. Bu geceyi atlatsak yarın babamız burada olacak