Gari_de_Gari Handecelik yaaa yalnız olmak daha zor olur, bende kalabalık diye annemlere geldim kalabalık olmak da daha iyi.Nasıl korktu kim bilir tühh
Serene Sedakaraca ☹️ Sabaha kadar kaç kere sallandık sayamadım,uyuyamadım bir dakika bile.Bebeğim de mecbur kendi odasında yatıyor.Her an koşup alırım şöyle yaparım diye diye sabahı ettim.Allah yardımcımız olsun😞