Hanifeceylan96 vallahi benim bebeğim aşırı aksi bi de kücükken gazlıydı. Bana hep bir aylık olsun düzelir, 40’ı çıksın düzelir, üç aylık olsun gazı bitsin düzelir, oturmaya başlasın düzelir, emeklesin düzelir… dediler de dediler. Şu an hepsinin alasını yapıyor. Bir yürümesi kaldı yani ama hala aynı tas aynı hamam… inşallah diğer bebişler düzelir.