Hanifeceylan96 benim bebeğim de öyleydi stresliydim uyutamıyordum ağlıyor diye 3 aylık olduk şimdi benden başkasında uyumaz hepsi geçecek sadece sakin olun televizyon açın izleyin kendinizi meşgul edecek şeyler yapın bir yandan bebeğinizi göğsünüzde uyutun zamanla alışacaksınız