alyamoms_ Tusa_ sürekli çıkıyorsa doktora gidin salgın var bizde yakalandık geçen haftalarda ateş çıkıyordu sürekli çok geçmiş olsun bebeğinize inşallah çabucak atlatır🥰
Tusa_ mombebiss02 alyamoms_ ozlem_murat damlaa777 lAmMelodi bebegiminbesigicamdan Dilarad_293 birisi007 crybaby Sağlıkocağına gittim 38.6 çıktı ateşi orda doktor baktı sırtına kulağına boğazına bişey yok dedi idrar yolu enfeksiyonudur dedi eve geldim yine calpol verdim işe yaramadı hastaneye götürücem şuan 38.3
lAmMelodi Tusa_ Benim kızımda aynı hemen kusmuştu.Gecmiş olsun🤲🏻Ben inmeyince acile götürdüm serum verdiler öyle düştü birde ilaç yazdılar.
esmaerdemir Tusa_ koltuk altından ölçüyorsun dimi genelde o daha doğru sonuç veriyor 6 saatte bir kaç kaşığı parol verebilirsin eğer 39 olursa yarım fitil ver paranox al eczaneden ince giydir sık sık emzir geçer inşallah
esmaerdemir Tusa_ biraz yüksek ama çok değil 37.4 yüksek sayılıyor calpol verdiysen yavaş yavaş etki eder sık sık ateşini kontrol et eğer daha da yükselirse git doktora aşı mı oldunuz
birisi007 Tusa_ Koltuk altlarına bez ıslat ve koy. Birde ayaklarına ıslak çorap giydir. Ben öyle faydasını görüyorum. Üzerinde kıyafet olmasın. Bezler ısındıkça suya batır yeniden koy
Dilarad_293 Bence hastaneye git 3 ay çok küçük 38 ates enfeksiyon belirtisi dedi doktor benimde bebeğim 6 aylık 38 di ateşi onunda iğne felan yaptılar antibiyotik verdi kullanmak istemedim ama toparlasin diye verdim
bebegiminbesigicamdan Tusa_ 3 aylik bebek diyorsunuz doktora goturun kesinlikle evde dusmesi beklenmez cok kucuk daha calpol verip verdiginiz saati yazip doktora gidin gecmis olsun
crybaby Tusa_ götür canım Allah korusun ateş tehlikeli idrar tahlili yapmadan idrar yolu demek ne saçmalıkmış
Tusa_ crybaby evet eve yolladı calpol ver dedi zaten verdim çay kaşığı az dedi etki etmiyomuş az olunca içinde ölçeğin yarısı kadar vermem gerekiyomuş yine düşmezse ılık duş aldırın dedi ama aldırdım dedim o zaman yine çıkarsa acile gidin dedi
crybaby Tusa_ kızım doğduğunda kordondan fazla kan gitti diye kan alıp çöpe atmışlardı bende çok üzülmüştüm 😢
Tusa_ Merziye68 götürdüm hastaneye ama kan alamadılar perişan ettiler çocuğumu bende dedim yeter ya deneme tahtası mı bu sonra doktor dedi eve git ılık suyla yıka kontrol et sürekli çok kötü olursa gece gel dedi