Tusa_ postu geç gördüm ama yazmak istedim. Bebeğim 4 aylıkken atesden dolayı hastaneye yattı ishali de vardı. Enfeksiyon bölümünde dedikleri kesinlikle çıplak durmayacak atlet de olsa üstünde bişey olmalı. 4 saat ara ile 1 çay kaşığı calpol kullanabiliriz. Atesde bez sayımı önemli vücut sivisiz kalabiliyor bol bol emzirmek yada mama vermek gerekli gereken sıvıyı alması için. Sirkesiz sade su ile soğuk kompres ılık duş. En iyi ölçüm 6 aydan küçük bebeklerde makattan yapılan ama evde koltuk altı makata en yakın sonucu veriyor. Odayı serin tutmak önemli(Kasım ayında Ankara’da açık camli odada kaldık ateşi düşene kadar). Ve en önemlisi 6 aydan küçük bebeklerde ateşte ilk mudahele sonrası tekrar yükselirse yada ilaca tepki vermezse vücut direk çocuk acılı olan bı hastanenin görmesi gerekli(ilce aciline 2.gun ateşi düşmüyor diye basvurunca triyajdaki hemşire burdaki doktorlari aile hekimi gibi dusunebilirsin çocuk acilde çocuk doktoru bakıyor daha tecrubeliler zaman kaybetme demişti.) ( bilgileri geçen kasım Ankara Gazi hastanesi enfeksiyon bölümünde yatarken öğrendim. Benim de ilk bebegim tecrübem yoktu sagolsunlar bu şekilde anlattılar) ekstra evde çorabı limon suyuna batirmayi denemistim ve az da olsa rahatlattı bizi ama 1-2saat kadar