kuzeyimoglum üstelik benim gördüğüm dün okulda oğlum aşırı terledi, sabah okula giderken evet soğuk ama akşam da terli vs cıkabilirler ( yedek kıyafet koyuluyor ama bası da ıslak olabiliyo) dün sacları sırılsıklam oldu, çok terleyen bi oğlum var.
Akşam da soğuk oluyor demek istediğim sabahın soğuğu kadar , herkesin düzeni farklıdır fikri de.
Hanımefendi zaten erken kalkıyo demiş çocugu için + ve - leri degerlendirnce sabahcı bana mantıkkı geliyor, herkese gelmeyebilir