Haticemree benm birde burda gördüğüm sabahın soğuğu diyorlar kış için ya, e çocuk akşam 4-5 de çıkınca soğuk olmuyor mu? Kış adı üstünde soguk olur , sabah soğukta giden oğlen yine hafif güneşte eve gelir
Öğlen güneşte giden akşam soğukta gelir, bence bir fark yok
Benim arkadasım da geçen sene kendi uyanamadığı için öğlenci yazdırmştı ya da kendi öğleden sonraya gezmeye gitmek için 🤣 hatta okul tatil olunca gün yapmıyorlar okul açılınca gün yapılıyo garip bir şekilde