Noname21 Haticemree aslında sabahçı daha iyi gün ölmemiş oluyor uyku olayına da alısıyorlsr yani gördüğüm o
suheyla92 Haticemree bence sabah daha iyi öbür turlu gun bitiyor baska hicbisey yapamıyorsunuz cocukla
Haticemree suheyla92 evet birde o yönden düşündüm cnku biz kızımla çok gezentiyiz etlikler kurslar oyun parkları derken okuldan snra ona da gün kalsın isterim ❤️🙏
Angel00 ruhsagligi inanırmısın benim çevremdekiler de kendi keyifleri için öğlenci yapıyorlar çocuklarını 😁sabah erken kalkmamak için , geceden filim izleyince gec yatıyorlar malum 🤦🏻♀️🤣
ruhsagligi Angel00 öğlenci olup kahvaltı yapmadan okula giden çocuklar biliyorum.. Tabi çalışan ya da okul mesafesi uzak olanları tenzih ederim, şimdi olmazsa seneye ya da ilkokulda yine sabahcı olacagı bir dönem olacak o zaman da göndermem diyemez ki kimse 😊
Bebegim_28 Haticemree okula 9 da gidecekse çok erken bir saat değil aslında. Benim kızım Kasım ayında 4 yaşında olacak nasipse, sabahçı yazdıran zorunda kaldım çünkü bende sabahçıyım mecburen ama evde olsaydım öğlenci olsun isterdim tabi
Dilanylmaz55 Haticemree geçen sene sabahçı olarak gitti kızım 4 yaşındaydı hiç bi zorlanmadan yaşamadık aksine uyku düzeni oturuyor bu yıl da aynı şekil 8de gidecek 3de gelecek
kuzeyimoglum Haticemree işte o yüzden diyorum eğer çocuk sabah uyanma konusunda sıkıntı çekecekse lütfen göndermeyin . Bu eziyete gerek yok. Seneye anaokuluna gitsin. Ben oğlumu 2 yıl kreşe verdim ama öğlen grubundaydı
Demetbulut Haticemree 4.5 yaş oglum ben sabahçı olsun istemiştim ama bu yaş grubuna sabah zorlanmasinlar diye öğlen grubuna yaziyjruz dediler mecbur kabul ettim .. ama zorlanacagini sanmıyorum erken kalkmaya alisiksa
Haticemree Katya ya hiç bilgi alamadm aslinda sabah toplanti varmış oraya gidince herşeyi detaylı öğrenicem bakalm ama 9 dediler 🙏