papatyakokulum_ hatta benimde tüm postalarım yemekle alakalı bende kendisinin istekle iştahla kendisinin yemesini istiyorum hayalim oldu diyebilirim teşvik etmeye çalışıyorum yA yalandan Su ister yada ne bilim 2 kaşık alır gerisini mecbur uğraşıp veriylrum genede hamd şükürler olaun diyprum, ikimizde çok yıprandık yenek de ama ne yapalım uğraşıp dururum 3 yaşında