kbraatlas yok yanı şöyle parka çıktığımızda çocuklardan görüp ıstıyor öyle veriyorum evde de çubuk kraker tarzı yıyor arada ama öyle sürekli degıl. çoğunlukla dısardayken veriyorum
pekmez konusunda benımkı de yemıyor ben kahvaltısının ıcıne koyuyorum