papatyakokulum_ bende öyle günlerdir yapıyorum döküyorum içim acıyor artık bende sinirden oturup ağladım geçen dayanamadım ama baktım kendimi kaçtıkça hasta olacağım biraz sakin kalayım dedim. Sende öyle yap bu süreç geçici oluyor diyorlar hatta ben ünlü biri var ona sordum napmam gerekiyor bana bir çıkış yolu gösterin diye artık birsuru msj atınca kadın gordu sagplsun bana
Hastalık sonrası iştahsızlık normal endişelenmeyin düzelir. Ağız yaraları hala varsa sarımsak kürü ve Hc yağı kullanın.
Dedi.