1cml benim oğlum 9 aylık doğduğundan beri sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum hiç bir sorunda yaşamadık , ayrıca özel çocuk doktoruna götürüyorum kendisine de sorduğum da diğerleri ile arasında ki tek farkın ücret olduğunu söyledi bu zaten devletin bir görevi bedava veriliyor diye yaftalanmış durmuş sürekli he çocuğunuza iyi gelir gelmez bilemem