sadeturkkahvesi11 1cml ocean kullanıyorum doğduğundan beri ve sabah saatlerinde vermeye özen gösteriyorum
aliceinwonderland 1cml Sağlık ocağınınkini kullanmayın zaten paraben var içerisin de. Biz ocean 400uı kullanıyoruz 9 günlüğüz.
Lumlum ekc ödemiyor sanırım eşim aldığı için bilmiyorum tam olarak ama fiyatı uygundu 40 tl olması kazım
tko 1cml bende sağlık ocağının verdiğini kesinlikle kullanma taraftarı değilim Odeon kullanıyoruz bizde çok memnunum
1cml Çok teşekkür ederim valla kızlar kafam karışıkti baya. Oceandan memnun herkes bende onu Alicam yarin
onuurmom antl Benim doktorum bu damlayi tualete çıkamadığı icin vermisti ama d vitamini yerine de mi kullaniliyor 🤔