nisan07 zehrayuksel benim oğlum eylülün sonunda 1 yaş olacak ocean 600 mü kullanmalıyım emin misin ben 400 kullanılacak sanıyordum
nslhnak 1cml içeriği temiz değilmiş zaten ve ben onu kullandım baya bebeğimde huzursuzluk uykusuzluk ne varsa yaptı. Sonra 2 gün unuttum vermeyi meğerse benim bebeğim çok usluymuş. Şuan Ocean 400 kullanıyorum, bence kullanma bacım onu
cemreeipek anneann beb fisfisini kullanıyorum bir fisfis bebeğim alti aylik damla ise evet 3 damla kullanmanız lazim
aslm1453 1cml 1cml sağlık ocağında ki kullanıyorum arada unutuyorum diye ertesi gün 4-5 damla verebilirsin dedi doktorumuz hatta
asi6531 1cml ne alaka ya ben sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum sabah uyandığında çok da güzel rahatlatıyor uyku düzeni iyi gazı mazı da yok yani onu veriyorum diye
Sanemim asi6531 bende onu kullanıyorum ya şüphe oluştu içimde kimse kullanmıyor heralde sağlık ocağınin verdigini
GlshAlp nisan07 1 yasina kadar 400 1 yasindan sonra 600 kullanılıyor doktorum söylemişti ama 1 yaş dolunca elinizdeki 400lük hâlâ bitmediyse bitirene kadar devam edebilirsiniz demişti
humosumuz 1cml bende kullanmak istemedim başta çocuk doktorumuz kullan dedi zararı yok diğerleri ile aynı etki 3 aydır kullanıyorum bir sıkıntısını görmedim.