Aynı konudan şikayetçiydim. 4-5 aylık olana kadar her gün serum fizyolojik sıkıp çekiyordum. Ama 5 aydan sonra duşta kendiliğinden akıyor. Duşa sonra sokmaz burnuna elimle bi iki damla su damlatıyorum. Sonra banyosunu yaptırıyorum. Burnunun kanatlarına ve yanlarına alnına 1 dakika kadar masaj yapıyorum sonra düşüyor burnundakiler. Aspiratör tam bi işkence. Bu şekilde çok rahat ve kolay oluyor hemde canı acımıyor ağlamıyor. Oğlum çok sinir oluyordu aspiratöre, görür görmez ağlamaya başlıyordu.