serendipity16 aspiratörü kuru bir şekilde kullanmayın. İçerinin nemli olması gerekiyor. Ben bazen sadece serum fizyolojik sıkıyorum. Burnunun tıkanık olduğunu hissedersem aspiratör de kullanıyorum. Bizimki de çok bağırıyor, ağlıyor ama sonrasında rahatlıyor o yüzden yapıyoruz bir şekilde