ysysys Ama YouTube’da da videosunu izlediğim çoğu doktor aspiratörle çekiyordu sadece günde birkaç sefer çekmeyi sanırım önermiyorlar bugün hatta doktora da sordum günde 5 6 kez burnunu temizleyeceksin ama her seferinde aspiratörle çekme dedi ben de öyle yapmayı düşünüyorum zaten aspiratörle yavaş yavaş çekiyorduk