parsegemommyyy bence 400 gr iyi. Benim oğlum o ay hastaydı mesela hiç almadı. Sonra toparladı 9-10 arası 1 kg aldı. Zorla da yedirilmiyor ki. İştahı gelirse kendi yiyor. Kalorisini arttırsın diye yoğurtlu meyve verirken içine biraz da kaymak katıyorum öyle zamanlarda. Bir de mutlaka hergün protein vermeye çalışıyorum. Köfte, kıymalı yemek, yumurta yada bakliyat mercimek vs. Birini yemezse diğerini mutlaka yiyor. Eline köfte verin balkona falan çıkarın. Kendi kendine yiyor bizimki özeliikle akşam öğününde en aç olduğu zaman.